tisdag 2 april 2013

"Bloggproblem"

Malins liv är inte trist, vi kunde ha något att skriva om varje dag. Tiden räcker bara inte till och jag prioriterar annat. Jag har funderat på att ändra den här till en videoblogg för det är roligt, och nyttigt att filma träningen. Jag tycker också att det skulle vara roligt att göra korta filmer på hur jag tränar in något. Kanske någon skulle ha nytta av dem... Därför kommer jag att sätta i den vänstra spalten filmer med inlärningsmetoder. Där hittas för tillfället bakdelskontrollsövning på klossen, dvs "att komma fot" och skrammelövning, del1 dvs gungträning(!). Språket är ett annat problem, jag skulle gärna se att både finskar och svenskar skulle hitta hit. Filmerna kommer nu att göras på engelska, kanske hela bloggen någon dag.
Påsken gick mest i sjuksängen för mej, hoppas den här jäkliga flunssan nu skulle ta slut. Malin mår bra, tack och lov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar